3 maanden in Daybreak - Reisverslag uit South Jordan Heights, Verenigde Staten van tijn Eijnde - WaarBenJij.nu 3 maanden in Daybreak - Reisverslag uit South Jordan Heights, Verenigde Staten van tijn Eijnde - WaarBenJij.nu

3 maanden in Daybreak

Door: Tijn van den Eijnde

Blijf op de hoogte en volg tijn

04 December 2014 | Verenigde Staten, South Jordan Heights

Heey mensen,

Ik weet dat het een hele,hele lange tijd geleden is dat ik mijn eerste reisverslag maakte.maar ik was de laatste tijd erg druk en beloofde mezelf dat ik een nieuw verslag maak als ik een laptop heb. Bij deze dus.

Er is in de laatste drie maanden veel veranderd. Om te beginnen gaat het op school prima, het is erg makkelijk maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik alleen eenvoudige maar vooral ook leuke vakken heb. Zoals 3 gym klassen, koken en een game klas. Verder zit ik in het zwemteam, in het begin was dat erg zwaar omdat ik het niet gewend was, maar op ten duur begint het steeds leuker te worden en merk ik ook dat ik er beter in wordt. Je kunt uitslagen en andere leuke dingen van het zwemteam zien op www.highlandswimteam.com. Hierdoor ben ik ook maar liefst vier kilo afgevallen.
Het enige nadeel aan school is dat ik elke dag ver moet reizen om op school te komen terwijl er twee middelbare scholen in de buurt zijn.

Verder heb ik de laatste tijd heel veel leuke dingen gedaan zoals: Een basketbal game bekeken, een concert van Stromea bezocht, een universiteit bezocht, Thanksgiving en Halloween gevierd, mijn verjaardag gevierd en nog veel meer.

En er staan nog heel veel leuke dingen in de planning: een tweedaagse zwemwedstrijd in Cedar City, 10 dagen naar New York in januari, skiën in de Rocky Mountains waar beweert word dat daar de beste sneeuw ter wereld ligt en natuurlijk kerstmis.

Ik hoop dat ik tot zover jullie weer een beetje op de hoogte gebracht heb.
Heel veel groeten Tijn.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tijn

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 935
Totaal aantal bezoekers 2812

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 16 Juli 2015

High school year STS

Landen bezocht: