reis naar South Jordan - Reisverslag uit South Jordan Heights, Verenigde Staten van tijn Eijnde - WaarBenJij.nu reis naar South Jordan - Reisverslag uit South Jordan Heights, Verenigde Staten van tijn Eijnde - WaarBenJij.nu

reis naar South Jordan

Door: tijn van den eijnde

Blijf op de hoogte en volg tijn

03 September 2014 | Verenigde Staten, South Jordan Heights

Hello,

Gisteren om 20:07 (lokale tijd) ben ik aangekomen op slat lake city airport. De reis duurde in totaal ongeveer 20 uur. Ik had een stop opin Londen en in Newark, in moest ik 1.5 uur wachten en in Newark 5 uur. Alles was perfect gelopen, alleen toen ik aankwam was de hostfamilie bij de verkeerde gat. Gelukkig kwam een andere studenylt waar mee ik reisde ze tegen.

Groeten tijn

  • 05 September 2014 - 15:45

    Oma:

    jan heeft me geleerd hoe ik jou af en toe n berichtje kan sturen
    hssvvj t van toi toi toi liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tijn

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 2821

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 16 Juli 2015

High school year STS

Landen bezocht: